سینما باغ

چگونه می‎توان یک پروژکتور سینما باغ خرید؟

با فرا رسیدن تابستان به این فکر افتادیم تا وبلاگی در رابطه با هر آنچه باید به هنگام راه‎اندازی سینما باغ یا کنسرت موسیقی در باغ مورد توجه قرار گیرد، ترتیب دهیم. پروژکتوری که در باغتان راه‎اندازی می‎شود می‎تواند تا آخر تابستان به شما انرژی مثبت بدهد. شما می‎توانید از آن جهت نمایش آخرین عرضه های بلو-ری (blu-ray) و دی وی دی استفاده کرده و همه‎ی دوستان و خانواده‎تان را به آنجا دعوت کنید.

چگونه می‎توانید این اتفاق را به واقعیت مبدل سازید؟ بسیار خوب اگر شما عمدتا در پی این هستید که فیلمهای همسایگان و دوستانتان  را به نمایش بگذارید، احتمالا نیاز است تا  از یک پروژکتور p1080 که همراه با یک ورودی HDMI است، استفاده کنید. مهمتر از این نیاز است که پروژکتور شما در مواجهه با نور محیطی به اندازه کافی روشن باشد، بنابراین از این که خروجی نور بالایی داشته باشد اطمینان حاصل کنید.

به طور واضح صدا از عمده عواملی است که بر تصمیم شما در انتخاب سینما باغ تاثیرگذار است. پروژکتورها معمولا یک بلندگوی توکار دارند اما ممکن است به اندازه‎ای که مدنظر شماست بلند نباشد. متعاقبا شما می‎توانید به بلندگوهای خارجی وصل شوید اما نیاز خواهید داشت تا از اینکه پروژکتور قابلیت خروجی صدا را داشته باشد مطمئن شوید.

اگر شما اتصالات بیشتری برای پروژکتورهایتان می‎خواهید، از جمله قابلیت استفاده از  دستگاههای  streaming و نظیر Google Chromecast  و  Apple TV لازم خواهد بود تا پروژکتور پورت ورودی مناسب را داشته باشد.

البته یک صفحه نمایش هم لازم خواهد بود ( مگر اینکه شما تکرو باشید و به اینکه تماشای  فیلم  بر روی ملحفه تخت بهترین روش است فکر کنید). ما در behprice این را به شما توصیه نمی‎کنیم. البته در عوض پیشنهاد می‎کنیم به چند تا از مدلهای با قابلیت جمع شدنمان در اینجا نگاهی بیندازید، آنهایی که به راحتی نصب شده و در پایان تابستان جمع خواهند شد. در واقع به یکی از این نوع پرده نمایش ‎ها که بسیار هم کاربردی است پرده نمایش پایه دار (Tripod Screen Display) گفته می‎شود.

 

سینما باغ
سینما باغ

منبع: +

ترجمه: www.behprice.com ( شرکت هوشمند سازان ایمن پردازش)

سایر مطالب مرتبط:

 

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *