دانلود نرم افزار EZCast و EZCastPro برای کامپیوتر و اندروید

EZCast : روشی برای انتقال تصویر است که از سه استاندارد Airplay ، Miracast و DLNA پشتیبانی می کند و با استفاده از نرم افزارهای ویژه خود ( EZCastو EZCast pro) امکانات متنوعی را به کاربر می دهد. به عنوان مثال با ezcast pro می توانید چهار فرستنده مجزا را به دانگل متصل کنید تا هر چهار تصویر بصورت همزمان (حالت شبکه ای) بر روی گیرنده نمایش داده شود. EZCast از iOS9 Airplay Mirroring و همچنین از تمام سیستم عامل های آندروید، iOS، ویندوز فون و ویندوز پشتیبانی می کند.

روش نصب و نحوه کار کرد دانگل بی سیم EZCast

) ابتدا دانگل را به ورودی HDMI تلویزیون یا پروژکتور متصل نمایید.

2)سپس کابل آنتن و تغذیه آن را به دانگل متصل کرده و از طرف دیگر USB را به یک درگاه USB در تلویزیون یا هرتغذیه USB دیگر مثلاً شارژر موبایل متصل نمایید، با اینکار دانگل روشن می شود.

3)تلویزیون را روشن کرده و منبع را بر روی ورودی HDMI قرار داده تا صفحه پیش فرض دانگل ای زد کست را مشاهده نمایید.

4)نرم افزار مرتبط با سیستم عامل خود را دانلود و در گوشی، تبلت یا لپ تاپ و یا هر نمایشگری که قابلیت وایرلس دارد خود نصب کنید.

نرم افزار EZCast

5)با استفاده از گوشی یا تبلت و یا کامپیوتر به وای فای (که نام آن باSSID بر روی تلویزیون قابل رویت است) متصل شده و در صورت درخواست رمز، آن را وارد نمایید.­­

نصب نرم افزار EZCast

 

6)برنامه EZCast را باز نمایید و به دستگاه متصل شوید و از آن استفاده نمایید.

برنامه EZCAST بر روی گوشی

با استفاده از این نرم‎ افزار می‎توان به دو صورت محتوای گوشی را به نمایشگر انتقال داد.

1)با فعال کردن دکمه Mirror دقیقا تمام محتوای گوشی به نمایشگر منتقل می‎شود به طوری که بعنوان مثال با اوردن تصویر بر روی گوشی همان تصویر عینا بر روی نمایشگر نمایش داده می‌شود

2)با غیر فعال کردن دکمه Mirror، صفحه گوشی شما بر روی نمایشگر نشان داده نمی‎شود و فقط عکس، ویدئو و … که شما به آن آدرس می‎دهید، بر روی نمایشگر نشان داده می‎شود.

نکته: ­­­­­این حالت برای نمایش فیلم، صدا و تصویر با کیفیت بهتر مناسب‎تر است

سعی کنید در مسیر دانگل وایرلس مانعی نباشد تا هم کیفیت آن حفظ شود و هم در فاصله بیشتری از آن ارسال اطلاعات صورت گیرد.

 


دانلود نرم افزار EZCast :

نسخه ی اندروید نرم افزار EZCast با لینک مستقیم و حجم 40 مگابایت

نسخه ی ویندوز (7 ، 8 ، 8.1 و 10) نرم افزار EZCast با لینک مستقیم و حجم 51.8 مگابایت

نسخه ی MAC نرم افزار EZCast با لینک مستقیم و حجم 14.2 مگابایت


دانلود نرم افزار EZCastPro :

نسخه ی اندروید نرم افزار EZCastPro با لینک مستقیم و حجم 45.8 مگابایت

نسخه ی ویندوز (7 ، 8 ، 8.1 و 10) نرم افزار EZCastPro با لینک مستقیم و حجم 47.7 مگابایت


 

ترجمه و تالیف: www.behprice.com ( شرکت هوشمند سازان ایمن پردازش)

 

درباره نویسنده :

59 دیدگاه برای دانلود نرم افزار EZCast و EZCastPro برای کامپیوتر و اندروید ثبت شده است

  1. سلام وتشکر یک مشکلی دارم اینکه نرم افزار ازی کست با اینکه بروز رسانیش کردم فرمتh265 را پخش نمی کند در صورتی که با مکس پلیر قابل پخس هست متشکر میشم راهنمای کنید باسپاس وخسته نباشید

    1. سلام وقت بخیر
      بله این نرم افزار فقط یک تعداد فرمت از پیش تعیین شده ی خودش رو ساپورت می کنه. شما می تونید از طریق گزینه ی mirroring این نرم افزار و انتقال تمام صفحه، با استفاده از نرم افزارهای پلیر دیگه ویدیوی خودتون رو انتقال بدید.

  2. سلام،وقت بخیر. بعد از نصب این نرم افزار رو لپ تاپم ،وقتی پنجره ای رو باز میکنم دکمه هاش رو خیلی کوچک نمایش میده، یا نرم افزار رو اگر باز میکنم به همین شکل. مشکل از کجاست؟ویندوز من ۱۰ هستش

      1. من وقتی به وای فای دانگل متصل میشم و با ایرپلی متصل میشم وای فای دانگل به اینترنت متصل نیست و هیچ سایتی رو باز نمیکنه چکار باید بکنم

  3. با سلام استاد محترم
    من EZCAstPro را روی ویندوز 7 نصب کردم،
    برنامه روی Desktop نشان داده می شود ولی اجرا نمی شود
    پیام این هست No Devices found
    در صورتیکه من تمام این مراحل را انجام داده ام بشرح زیر:Your network has the following settings:
    Network name: EZCast-0D810B3D
    Network security key/passphrase: 3873227

    To add a wireless computer running Windows 7 or Windows Vista
    1. Log on to the computer.
    2. Plug the USB flash drive into a USB port on the computer.
    3. In the AutoPlay dialog box that appears, click Wireless Network Setup Wizard. The wizard will use the settings saved on the USB flash drive and automatically connect the computer to the network.
    You will get a confirmation when you are connected to the network.
    4. To verify that you have added the computer successfully:
    In Windows 7, click the Start button, click your user name, and then click Network.
    In Windows Vista, click the Start button, and then click Network.
    You should be able to see icons for the computer you added and for the other computers and devices on the network.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    اگر زیادی نوشتم منو ببخشید.

  4. سلام دانگل تلویزیون من anycast هستش . برنامه ez cast بدردم نمیخوره.راهنمای میکنین برنامه دانگل anycast رو برای کامپیوتر از کجا دانلود کنم .ممنون.میخوام تصویر کامپیوتر رو تلویزیون بیفته.

    1. سلام وقت بخیر
      کلا دانگل ها به دو دوسته تقسیم میشن. یکی اونها که نیازمند نصب نرم افزارهایی از قبیل EZ CAST و EZ CAST PRO هستند و دسته ی دوم بدون نیاز به نصب نرم افزار و فقط با داشتن قابلیت mirroring در گوشی های اندروید و Airplay در گوشی های آیفون.

  5. سلام.گوشی من s3 سامسونگ هس چرا برنامه جدیدبرای من باز نمیشود.بروزرسانی نمیشود ممنون میشم اگر جواب بدید

  6. با سلام
    من یک دستگاه دانگل وای فای ez cast مدل M2 AM8251 دارم که بر اثر جداشدن سوکت شارژ وآنتن اون از روی برد الکترونیکی اون یک قطعه (که از نظر تعمیر کار مبایل بعد از تست با دستگاه ، یک خازن هست اما نوع و مشخصات نامعلومه ) از روی برد دستگاه پریده و گم شده .
    خواهش من اینه که یا تعمیرکار این دستگاه رو در تهران وکرج معرفی کنید.
    ویا دارنده این مدل دستگاه
    این لطف رو در حق من بکنه و از روی برد دستگاه یک عکس با زوم ، طوری که بشه مشخصات قطعه پریده (گم شده ) رو روی خود قطعه نمونه خواند ،برای من ارسال کنه تامن بتونم برای تعمیر دستگاه اقدام کنم .لازمه ذکر کنم درب دستگاه خیلی ساده با حرکت ناخن باز میشه و بر خلاف ظاهرش پرسی نیست. باز هم ممنونم و متشکرم مرسی

      1. سلام من لپ تاپ لنوو دارم . میخوام از طریق مودمم که از این مودم ها ای است که سیم کارت میخوره به اینترنت وصل بشم این برنامه ی شما برای من به درد میخوره؟

        1. سلام. خیر برای اون کار نیاز به برنامه ی خاصی ندارید.
          این نرم افزار مربوط به دانگل های بی سیم hdmi هست ک هتصویر رو انتقال میده.

    1. سلام. وقت کنید که ورژن درست رو نصب کنید. یعنی اگر نرم افزار نسخه ez cast pro هست همون نسخه رو نصب کنید و اگر ez cast هست نسخه ez cast رو نصب کنید.

  7. با سلام خدمت دوست عزیز

    اول از اینکه با صعه صدر و دانش فنی به سوالات دوستان پاسخ دادین از شما کمال تشکر را دارم.
    دوم اینکه یک مشکل دارم ممنون می شم راهنمایی بفرمایین:
    دانگل براوو
    Bravo
    را به تلویزیون نصب کرده ام.
    برای اکستند کردن مانیتور در ویندوز10 و داشتن دو مانیتور همزمان ولی جداگانه مشکل دارم!

    البته اینو بگم که با اتصال مستقیم مک بوک به دانگل این مشکل را ندارم و به راحتی دارای دو مانیتور جداگانه می شوم اما در ویندوز فقط از طریق برنامه ای زد کست می توانم میرور کنم اما برای اکستند کردن راه حلی پیدا نمی کنم. حتی برنامه ای زد کست پرو را نصب کردم و چه مستقیم از طریق وایرلس و چه غیر مستقیم از طریق مودم به دانگل وصل می شوم اما برنامه پرو و حتی ویندوز قادر به یافتن دانگل نمی شوند!

    چه کنم که از طریق دانگل در ویندوز 10 بتوانم دو اسکرین و فضای کار داشته باشم؟
    لطفا راهنمایی بفرمایین

    با سپاس

    1. سلام وقت بخیر خواهش می کنم
      با توجه به این که هر دانگلی سیستمش متفاوت هست و دانگل مورد استفاده شما رو تا حالا تجربه کار باهاش نداشتیم بنابراین در این مورد نمی تونم پاسخ دقیق بهتون بدم. باید تست بشه و از کاتالوگ محصول هم می تونید کمک بگیرید.

      1. سلام مجدد

        از پاسخگویی سریع شما متشکرم.
        آیا دانگلی سراغ دارین که این امکان دو‌صفحه نمایش در ویندوز ۱۰ را به صورت قطعی در اختیار من قرار بده؟ به صورتی که دارای دو محیط کار و صفحه دسکتاپ همزمان ولی جداگانه یا همون اکستند باشم.

        ممنونم.

        1. سلام.
          دانگل زیاد داریم ولی این مورد رو تست نکردیم تا به حال. بعد از تست طی هفته آینده بهتون اعلام می کنم که کدوم مدلی که داریم این قابلیت رو داره

  8. من این دانگل رو دارم
    بسیار مفید و عالی است
    فقط هنگام پخش فیل زیر نویس دچار مشکل هستم
    تست تشخیص مناسبی برای این نیست؟

  9. سلام، من یه دانگل وایفای امتک دارم، با میرور گوشی اندروید خیلی ساده میتونم پیداش کنم و بهش متصل بشم ولی با لپتاپ نمیدونم چه نرم افزاری باید نصب کنم تا کار کنه، تو سایت خودش هیچی ننوشته و هیچ توضیحاتی هیچ جایی ازش نیست شما میتونین کمکم کنین که چه نرم افزاری نصب کنم؟؟؟ با این دوتا نرم افزار ای زد کست و ای زد کست پرو هم نتوستم پیداش کنم متاسفانه

    1. سلام وقت بخیر
      دانگل هایی که بدون نرم افزار هتسند فقط برای گوشی هایی مناسب هستند که قابلیت mirror داشته باشه. این دانگل ها با لپ تاپ و کامپیوتر کار نمیکنند. شما باید دانگلی تهیه کنید که با نرم افزار ez cast یا ez cast pro کار کنه.

  10. سلام من به تازگی دانگل انی کست مدل m100 4k ultra hd (5g) خریدم. ولی صفحه ش روی تلویزیون نمیاد. البته یکبار اومد ولی برای بار دوم نیومد؟ مشکل کجاست؟
    چندبار جای hdmi هم عوض کردم فایده ایی نداشت!!!

  11. سلام خدمت شما.
    من یک دانگل انی کست خریدم، مشکل اینجاست که صفحه اولی دانگل در تلویزیون میاد ولی گوشی وصل نمیشه، فقط دو بار تونستم وصل بشم بهش، با گوشیهای دیگه هم تست کردم . گوشیم حالت میرور و اسمارت ویو داره.
    تو وای فای هم اصلا م‌دانگل نماد انگار خاموش باشه با سیگنال نداشته باسه. میشه کمک کنید . مشکل کجاست؟؟؟؟؟

    1. سلام. در مورد این دانگل اطلاع خاصی ندارم اما باید ببینید با توجه به مدلش (کار کردن از طریق نرم افزار یا بدون نرم افزار) چطور میشه متصلش کرد. اگر از مدلی باشه که نیاز به نرم افزار نداشته باشه، حالا شما می تونید با قابلیت projecting to this pc اتصال رو انجام بدید.

  12. سلام
    من میخوام اینترنته وای فای ایرانسل رو بدون هیچ سیم و کابلی به کامپیوتر وصل کنم . مدل مادربرد هم 990fxa gaming هست . میخوام بدونم ایا مادربرد من این قابلیت رو داره که بدون قطعه دانگل وای فای به مودم ایرانسل وصل شم؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    لینک مشخصات فنی مادربرد :
    https://kimiaonline.com/Product/21947/motherboard-msi-990fxa-gaming/%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%D8%A2%DB%8C-990fxa-gaming

  13. سلام
    یک مشکلی هستش زیرنویس توسط این سیستم پخش نمی گردد من چندین روش و نرم افزار چک کردم ولی متاسفانه زیرنویس ساپورت نمیشه اگر راهی یا روشی هستش بجز mirror کردن ممنون میشم راهنمایی فرمایید .

  14. سلام خسته نباشید
    من یک دانگل ezcast 2 5g گرفتم و مشکلم اینه که به بعضی از موبایل ها و لپتاپ وصل میشه ولی به خیلیای دیگه اصلا تو لیست وایفای نشون نمیده اگر امکانش هست راهنمایی کنید
    تشکر

  15. سلام. وقت بخیر. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. لطفا اسم و بهترین مدل دانگل بیسیم وای فای دار را بنویسید که به موبایل وصل شود و صدای موبایل را زیاد کرده و صوت و تصویر استاد در یک کلاس آن لاین را بطور بیسیم از موبایل به لپ تاپ منتقل کرده و صوت و تصویر استاد را در یک کلاس آن لاین روی
    نوت بوک ذخیره کند بطوریکه در حالت آف لاین من بتوانم صدای استاد را از نوت بوکم که صدای آن قطع است بشنوم. لطفا فورا اسم و مدل این دانگل را به شماره موبایل ۰۹۳۸۴۹۲۸۱۶۸ پیامک بزنید. با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.

  16. باسلام دانگل من BRAVO است ezcast رو هم روی گوشی هم لپ تاپ نصب کردم در ezcast لپ تاپ گزینه ای برای دیدن عکس ها وجود نداره فقط ویدیو ه را نمایش میده لطفا راهنمایی فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *