مسایل مربوط به پس از خرید

روال بازگرداندن و تعویض کالاها با هدف اطمینان شما مشتریان محترم، مهم ترین اولویت ما در نظر گرفته شده است. به جهت دستیابی به این مهم، روال بازگرداندن و تعویض کالا ها در زیر آورده شده است. تمام تلاش ما بر این بوده است که روال کارها، بسیار ساده و مشخص بیان شوند تا شما مشتریان محترم دچار سردرگمی نشوید و با خیال راحت ، آرامش و اطمینان از ما خرید کنید. در نهایت به شما اطمینان می دهیم در صورت انصراف از خرید، دریافت کالا با بسته بندی معیوب ، وجود هرگونه مغایرت محصول با اطلاعات ثبت شده در سایت و همچنین وجود هرگونه اشکال فنی به راحتی محصول را برای ما برگردانید و در نهایت از خریدتان راضی باشید. خواهشمند است تمام موارد زیر را به دقت مطالعه کنید :

انصراف از خرید:

در صورت انصراف از خریدتان به هر دلیل، تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، اگر پلمب دستگاه باز نشده بود ، به ما اطلاع دهید و دستگاه را برگردانید . پس از دریافت کالا توسط انبار به پرایس ، حداکثر تا 48 ساعت بعد ، هزینه برای شما واریز می شود. تشخیص باز نشدن پلمب دستگاه با انبار behprice می باشد.

بسته بندی معیوب:

در زمان تحویل دستگاه، اگر بسته بندی معیوب بود ، دستگاه را تحویل نگیرید و برگردانید و تا 24 ساعت به ما اطلاع دهید . پس از دریافت کالا و تایید انبار ، در کمترین زمان محصول دوباره برای شما ارسال می شود.

مغایرت:

در صورت داشتن هر نوع مغایرت با مشخصات دستگاه فاکتور شده در سایت ( مشخصات ، رنگ ، گارانتی و …) تا حداکثر 3 روز به ما اطلاع دهید و دستگاه را برگردانید. اگر مغایرت بدون بازکردن جعبه ممکن باشد، می بایست دستگاه باز نشده باشد. پس از دریافت کالا در کمترین زمان، کالا با مشخصات درست برای تان دوباره ارسال می شود . در این حالت، اگر همان جنس موجود بود، در کمترین زمان برای شما تعویض و دوباره ارسال می شود . اگر موجود نبود ، طی تماس تلفنی و با توافق مشتری ، با کالای مشابه تعویض می شود و تفاوت قیمت دریافت یا پرداخت می شود. همچنین در صورت عدم توافق خریدار ، کل هزینه برگشت داده می شود .

هزینه های ارسال و بازگشت محصولات چگونه است؟

به جز هزینه ی ارسال محصولات زیر 300 هزار تومان و هزینه بازگشت محصول در صورت انصراف از خرید، تمام هزینه های دیگر بر عهده به پرایس می باشد. (هزینه ی بازگشت محصولات با بسته بندی معیوب به انبار ما، هزینه ی ارسال مجدد محصولی که بسته بندی معیوب داشته به خریدار، هزینه ی بازگشت محصولات دارای مغایرت به انبار ، هزینه ی ارسال مجدد محصول دارای مغایرت به خریدار)

نکات قابل توجه دیگر:

موارد بالا جزو تعهدات به پرایس در مورد تمام سفارشات می باشند و ارتباطی به گارانتی دار بودن یا نبودن دستگاه ها ندارد .
دستگاه های مرجوع شده ابتدا می بایست توسط انبار به پرایس دریافت و تایید شوند . سپس در کمترین زمان، برای ارسال مجدد یا استرداد وجه اقدام خواهد شد .
استرداد وجه، حداکثر ظرف 48 ساعت پس از دریافت کالا و تایید انبار به پرایس انجام می شود .
دستگاه هایی که مرجوع می شوند می بایست همراه با تمام لوازم با بسته اصلی و بدون هرگونه آسیب فیزیکی باشند.
قبل از ارسال محصولات به انبار به پرایس، با انبار تماس بگیرید تا محصولات به روش بهتر ارسال شوند.
هر سوالی دارید، با تلفن 37237373-051 یا ایمیل info@behprice.com با ما تماس بگیرید.

با سپاس فراوان از همراهی شما
شرکت هوشمند سازان ایمن پردازش (behprice.com)