دریافت بهترین کیفیت تصویر از پروژکتور

 

دریافت بهترین کیفیت تصویر از پروژکتور

شما در خرید پروژکتور دلخواهتان سرمایه‌گذاری کرده‌اید. اما چگونه از دریافت بهترین نتایج (برای مثال دریافت بهترین کیفیت تصویر) در خرید جدیدتان اطمینان حاصل می‎کنید؟

موارد زیادی جهت توجه به هنگام نصب پروژکتورتان وجود دارد و راحت هم هست، اگر شما به داشتن یک تصویر محو، بی‎ثبات و غیر استاندارد عادت ندارید. نترسید behprice اینجاست تا به شما کمک کند: در اینجا راهنمایی‌هایی عالی برای دریافت تصویری عالی از پروژکتور جدیدتان آورده شده است.

کالیبره کردن

برای اطمینان از دریافت تصویری عالی توسط پروژکتور نمی‎گذارید پروژکتوری عالی داشته باشید؟ بسیار خوب اولین کاری که شما می‎توانید در این راستا  انجام دهید تا از این مشکل بپرهیزید، کالیبره کردن پروژکتور برای منابع ویدئویی متفاوت است.

نمایش یک  فیلم نیاز خواهد داشت تا از یک نمایش تلویزیون یا اتفاقی ورزشی متفاوت به نظر برسد، بنابراین لازم است تا شما پارامترهای تصویر را برای  هر تنظیم ویدئویی تغییر دهید. بیشتر پروژکتورها تنظیمات پیش‌فرض و الگوهای تست کالیبره کردن داخلی یا حداقل راهنمای نصب جهت کمک خواهند داشت، بنابراین از گذاشتن زمان جهت انجام بررسی‌های ضروری اطمینان حاصل کنید.

روشنایی و کنتراست

اگر تلویزیون جدیدی خریده باشید با روشی مشابه برخورد می‎شود. یکی از اولین چیزهایی که شما باید در زمان نصب پروژکتورتان انجام دهید این است که باید از درستی تنظیمات کنتراست و روشنایی  مطمئن شوید.

دریافت روشنایی درست و تنظیمات کنتراست عموما بستگی به دو چیز خواهد داشت:

اتاقی که در آن هستید و اولویت شخصی.

بسته به این که تا چه اندازه اتاق روشن است، شما نیاز خواهید داشت تا تنظیمات را بر اساس آن تنظیم کنید. و این می‌تواند به معنای تنظیم آن در زمانهای متفاوتی از روز و ماه باشد. بقیه موارد هم بدان گونه که شما فکر می‎کنید بهترین حالت به نظر می‌رسد قابل تنظیم است.

تنظیمات درست

کالیبره کردن منابع متفاوت، درست کردن تنظیمات کنتراست و روشنایی اصول اولیه هستند. اما در آنجا متوقف نشوید، تنظیمات درست مهم دیگری هم جهت انجام وجود دارد.

از این که از تمام دسته‎های تنظیمات پروژکتور استفاده کرده باشید که به معنای امتحان کردن رنگ‎ها، حرارت‎های رنگی، ته رنگ و شفافیت می‎باشد، اطمینان حاصل کنید. ممکن است نیاز باشد تا این موارد براساس اتاقتان و آنچه بر روی آن تصویر به نمایش گذاشته می‎شود، از حالت پیش‌فرض تغییر کند. و شبیه به روشنایی و شفافیت از اینکه اینها را تغییر دهید، نهراسید.

فرقی نمی‎کند بر روی چه چیزی و چه زمانی آن را تماشا می‎کنید

صفحه نمایش یا دیوار

از دیرباز هنگامی که بحث از نصب یک پروژکتور می‎شود، به سراغ تصمیم‎گیری جهت نمایش بر روی یک دیوار سفید یا بر روی صفحه نمایش می‌رویم. ما در اینجا شما را به استفاده از یک صفحه نمایش پروژکتور مناسب تشویق می‌کنیم.

این انتخاب در جلوگیری از درخشش کمک می‌کند و بر خلاف بیشتر دیوارها کاملا مسطح و عاری از هر گونه لکه و کثیفی است.

ورودی‎ها

وقتی زمان اتصال پروژکتورتان به منبع ویدئویی می‎رسد، گزینه‎های در دسترس فراوانی وجود دارد، چه دستگاه تلویزیون دیجیتال باشد چه یک کنسول بازی یا یک  لپ‎تاپ. بدین صورت انتخاب ورودی درست نقطه کلیدی است.

به عنوان یک قانون همیشه به سراغ کابلهای HDMI بروید. این کابلها برای دریافت بالاترین کیفیت تصویر طراحی شده‌اند، بنابراین حتی اگر به معنای دریافت آداپتورها یا کابلهای طولانی اضافی باشد، وقتی که زمان  تکیه دادن به صندلی و لذت بردن از نمایش فرا می‎رسد به نفع شما خواهد بود.

مقاله های مرتبط

 

ترجمه: www.behprice.com ( شرکت هوشمند سازان ایمن پردازش)

منبع: +

درباره نویسنده :

2 دیدگاه برای دریافت بهترین کیفیت تصویر از پروژکتور ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *