ابزار کلاس درس گوگل در دسترس همه معلمان جهان قرار گرفت

google for education
google for education

 

گوگل اسکول یا کلاس درس گوگل 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سی نت؛ آزمایش طرح گوگل در این زمینه به پایان رسیده و حال این برنامه برای راه اندازی کلاس های درسی مجازی و تدریس به دانش آموزان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

این برنامه که اجرای آن از ماه می آغاز شد، ابزاری آنلاین است که دیگر امکانات گوگل مانند گوگل درایو، سرویس اسناد، جیمیل و … را نیز به خدمت می گیرد، تا معلمان بتوانند با استفاده از آنها موضوعات درسی و تکالیف دانش آموزان شان را به طور آنلاین مشخص کرده و با آنها در داخل و خارج از کلاس در ارتباط باشند.

یکی از اجزای این برنامه گوگل اسکول است که به طور ویژه برای تعیین تکالیف و جمع آوری آنها و همین طور تقویت ارتباط معلمان و دانش آموزان طراحی شده است. از این طریق بررسی دقیق تکالیف دانش آموزان ممکن شده و پوشه های جداگانه ای در سرویس درایو برای هر دانش آموز تعیین می‌شود.

گوگل قول داده کاربران این سرویس هیچ آگهی را مشاهده نخواهند کرد و همچنین از اطلاعات ذخیره شده در این سرویس برای بازاریابی استفاده نخواهد شد. تاکنون بیش از صد هزار معلم در ۴۵ کشور جهان از خدمات یاد شده استفاده کرده اند. این سرویس با ۴۲ زبان زنده دنیا و اکثر وسایل همراه سازگاری دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به آدرس google.com/edu/classroom مراجعه کنید.

منبع : خبرگزاری فارس

 

سایر مطالب مرتبط:

 

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *