ویدئو پروژکتور سونی SX536

 

ویدئو پروژکتور سونی SX536

ویدئو پروژکتور سونی SX536

ویدئو پروژکتور سونی مدل VPL-SX536 XGA یک انتخاب ایده‎آل برای پخش تصاویر از فاصله بسیار نزدیک در شرکت های بزرگ و فضاهای آموزشی است. استفاده از این پروژکتور باعث پایین آمدن هزینه ها می‎شود.این دیتا پروژکتور از روشنایی کمی برخوردار است که در نتیجه باعث کاهش مصرف برق و هم چنین افزایش طول عمر لامپ به حدود ۶۰۰۰ ساعت می‎گردد. ( جهت کسب اطلاع درباره پروژکتورهای پرتاب کوتاه و فوق العاده کوتاه اینجا کلیک کنید. )

علاوه بر این،همان طور که به صورت مشترک در تمام پروژکتورهای سونی وجود دارد ، برخورداری از ویژگی BrightEra 3LCD باعث بالارفتن کیفیت تصویر، بازدهی بالاتر، کنتراست بهتر، ثبات رنگ و دوام و طول مدت استفاده می گردد.

رزولوشن آن XGA است و ۳ حالت مختلف روشنایی برای نیازهای کاربران مختلف دارد (high, standard and low ). در حالت روشنایی بالا، پروژکتور از ۳۰۰۰ لومن برخوردار است . حالت روشنایی پایین، باعث کاهش مصرف برق میگردد و افزایش طول عمر لامپ را تا  ۶۰۰۰ ساعت می رساند. حالت “Low” برای اتاق های تاریک استفاده می شود.
هم چنین این پروژکتور دارای نسبت کنتراست ا به ۲۵۰۰ است و  از ورودی ویدئو و کانکتورهای RJ45 یا RS232C برخوردار می باشد.

برخی ویژگیهای دیگر :

  • ارائه مطلب به طور روشن و شفاف
    کانتراست عالی . داشتن رنگ ثابت ، کیفیت تصویر بالا و دوام طولانی تر باعث بهبود و افزایش کیفیت آموزش می گردد
  • قابلیت بی سیم و  شبکه  LAN 
  • قابلیت قطع تصویر / Picture Mute ( روشن و یا خاموش شدن فوری )

قابلیت جدید” قطع شدن تصویر” باعث کاهش مصرف برق تا  ۳۰ درصد می گردد و صرفه جویی در هزینه و افزایش عمر لامپ را در پی دارد. می توان این ویژگی را  در محیط های آموزشی در زمان وقفه بین برگزاری کلاس ها با خاموش و روشن کردن فوری دستگاه استفاده کرد. در نتیجه هیچ نیازی به خاموش و روشن کردن کامل دستگاه نیست و این ویژگی باعث کاهش مصرف برق و صرفه جویی در وقت می گردد.

  • تنظیم اتومایتک حالت ذوزنقه ای تصویر
  • تنظیم اتومایتک پیکسل به طور هوشمند : هنگامی که از یک کامپیوتر به عنوان یک منبع تصویر استفاده می شود، APA یا تنظیم اتومایتک پیکسل به صورت دستی قابل تنظیم است.
  • عملکرد ثابت کردن تصویر / Picture Freeze Function : این عملکرد هنگامی مفید است که در طول سخنرانی و یا ارائه مطلب اگر نیاز باشد که به سایر مطالب درصفحه نمایش کامپیوتر، بدون اینکه حضار بتوانند صفحه شما را ببینند ، نگاه کنید. در این مواقع می توانید تصویر را Freeze یا ثابت کرده و از کامپیوترتان به طور مستقل از صفحه / پرده نمایش استفاده کنید.
  • زوم دیجیتال ( که قابلیت ۴ برابر کردن تصاویر رایانه را دارد )
  • تمیز کردن فیلتر همزمان با تعویض لامپ:  در موقع جایگزینی یک لامپ جدید ، فیلتر  هم نیاز به تمیزشدن پیدا می کند و عملا باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می گردد.
  • حالت تصویر چند گانه: مدل VPL-SX536 دارای شش حالت تصویر (Dynamic, Standard, Game, Blackboard, Cinema and Presentation) است که می توان هر یک از آنان را با توجه به ماهیت منبع مورد استفاده قرار داد.
  • انواع ورودی های مختلف :  این دستگاه از ورودی های ویدئو، HDMI و کانکتورهای RJ45 یا RS232C برخوردار است .

 

ورود به بخش ویدئو پروژکتور سونی SONY


سایر مطالب مرتبط:

 

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *