بیل گیتس و تکنولوژی آموزشی

تکنولوژی آموزشی

تکنولوژی آموزشی

   بیل گیتس، در برنامه ای جهت کمک به معلمان در پیدا کردن و به مشارکت گذاشتن فن آوری آموزشی سرمایه گذاری می کند

معلمان با استفاده از تکنولوژی می توانند به انواع شیوه های مختلف به دانش آموزان شان جهت عملکرد و یادگیری بهتر کمک کنند. با این وجود مشکل بزرگ این است که اغلب اوقات مدرسان نه می دانند که کجا باید این ابزارها را پیدا کنند و یا اینکه نحوه استفاده از آن را متوجه شده اند!

این درست همان چیزی است که بیل گیتس می خواهد دست یاریش را به سمت شما دراز کند . اخیرا بنیانگذار مایکروسافت سرمایه گذاری چندین میلیون دلاری در سایت گرافیت / Graphite انجام داده است . و با مشارکت بین گیتس و سازمان غیرانتفاعی Common Sense Media منبع رایگانی جهت پیدا کردن اپلیکیشن ها، بازیها و وب سایت های جدید جهت هر چه غنی تر کردن کلاس های معلمان ایجاد کرده است.

بیل گیتس در وبلاگش می نویسد:” کارهای شگفت انگیز بسیاری در حال انجام است ، اما معلمان جهت موضوع و اینکه چه کارهایی انجام می شود و چگونه می توان از آن استفاده کرد، به حمایت بیشتری نیاز دارند”.
این سایت به نقد و بررسی و امتیاز دهی اپلیکیشن های خاص و برنامه ها به همراه نظراتی از جامعه مدرسان درمورد کارایی و ناکارآمدی آنها می پردازد.

گیتس علاقه بسیاری به استفاده از تکنولوژی و اطلاعات به منظور بهبود آموزش برای فرزندانمان دارد. در حال حاضر بنیاد او مقدار قابل توجهی زمان و سرمایه در جهت ارتقاء آموزش اختصاص داده است هر چند گاها برخی از تلاش ها در تضاد هستند.

بعضی از سخنان آموزنده بیل گیتس :

 نظر بیل گیتس در مورد معلم و فن آوری

 

پیروزی و شکست از دید بیل گیتس
پیروزی و شکست از دید بیل گیتس

 

آدم تنبل از دید بیل گیتس

آدم تنبل از دید بیل گیتس

وبلاگ شخصی بیل گیتس

 منبع : +

سایر مطالب مرتبط 

+

ترجمه و تالیف : www.behprice.com ( شرکت هوشمند سازان ایمن پردازش)

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *