دهمین کنفرانس سالانه یادگیری الکترونیکی ایران – اسفند ۹4

دهمین کنفرانس سالانه یادگیری الکترونیکی ایران – اسفند ۹4

انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا)، دهمین كنفرانس يادگيري و آموزش الكترونيكي را در اسفندماه سال1394 برگزار می نماید که به اطلاع علاقه مندان حوزه یادگیری الکترونیکی می رساند. امید است که یافته های پژوهشی و مقالات ارایه شده راهگشای آموزش نوین در کشور عزیزمان گردد.

دهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی ایران (یادا)

با استعانت از درگاه خالق دانایی، انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا)، دهمین كنفرانس يادگيري و آموزش الكترونيكي را در اسفندماه سال 1394 برگزار می نماید. تلاش ما در این کنفرانس بر این است که با همکاری همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فنّاورانه در زمینه یادگیری و آموزش الکترونیکی فراهم کنیم. کنفرانس دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با «یادگیری و آموزش الکترونیکی» در حوزه‌های مختلف «فنّاورانه و مهندسی» و «پداگوژی و علوم تربیتی» بوده و از مقاله‌های اصیل پژوهشی که دربردارنده یافته‌های جدید در ابعاد گوناگون یادگیری و آموزش الکترونیکی است استقبال می‌کنیم. مهم‌ترین اهداف کنفرانس عبارت است از:

• ایجاد محیطی برای عرضه یافته‌های پژوهشی متخصصان در حوزه یادگیری الکترونیکی
• پدید آوردن محیطی برای تعامل میان صاحب‌نظران و تضارب‌آرای پژوهشگران
• ارتقای سطح دانش، بینش و فرهنگ علمی در حوزه یادگیری الکترونیکی
• شناسایی مسائل پژوهشی و ایجاد محیطی هم‌افزا برای حل آنها
• ارزیابی سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی نظام یادگیری الکترونیکی در سطح ملّی

برای تحقق اهداف فوق، علاوه بر پذیرش و ارائه مقالات، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه تخصصی،سخنرانی‌های کلیدی و میزگردهای تخصصی نیز در دستورکار کنفرانس قرار دارد؛ از این‌رو از همه پژوهشگران و متخصصان دعوت می کنیم که با ارسال آخرین یافته‌های پژوهشی، بهره‌مندی سایر علاقه‌مندان را از نتایج تحقیقات خود امکان‌پذیر فرمایند.
مقالات مورد پذیرش در کنفرانس دهم یادا شامل تمام زیرحوزه های یادگیری الکترونیکی شامل محورهای هشتگانه زیر ( و نه محدود به آنها ) است. لازم به ذکر است که محورهای 6 و 7 و 8 در کنفرانس جاری 1394 مورد تاکید خاص کمیته علمی بوده و مقالات اصیل و کاربردی این محورها احتمال بیشتری برای منتخب شدن و چاپ در مجله را خواهند داشت.

 

دهمین کنفرانس سالانه یادگیری الکترونیکی
دهمین کنفرانس سالانه یادگیری الکترونیکی

منبع +

سایر مطالب مرتبط

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *