بازدید جناب آقای دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه ایمن پردازش

بازدید جناب آقای دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه ایمن پردازش در نمایشگاه الکامپ 95

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ 95) از 25 تا 28 آذرماه برگزار شد. نمایشگاه الکامپ تهران(Elecomp) مهمترین رویداد فناوری اطلاعات ایران به شمار می آید و از همه مهم تر نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران بزرگترین اجتماع عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران محسوب می شود.در سومین روز برگزاری نمایشگاه،جناب آقای دکتر واعظی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه بازدید نمودند ایشان در جریان بازدید از سالن شماره 35، به همراه آقای نصرالله جهانگرد، معاون محترم خود در غرفه ایمن پردازش حضور پیدا کرده و ضمن آشنایی با محصولات جدید، از جمله نرم افزار برد هوشمند سیترو در گفتگویی صمیمی به تبادل نظر با مهندسان شرکت ایمن پردازش پرداختند.از نکات جالب این دوره از نمایشگاه اختصاص وقت بیشتر وزیر محترم از بازدید از غرفه ها بود.

 

 

درباره ی ما

شرکت ایمن پردازش (سایت behprice.com) که در سال 1378 در مشهد آغاز به کار نموده است؛ در زمینه فروش محصولات آموزشی مانند برد هوشمند، کیت هوشمند، ویدئو پروژکتور، لوازم جانبی ویدئو پروژکتور (پرده نمایش، پایه، کابل، دانگل HDMI ، سوییچ، اسپیلاتور و …) ، محصولات تعاملی لمسی (نمایشگر لمسی، میز لمسی، کیوسک اطلاع رسانی لمسی) ، ویژوالایزر و میکروسکوپ های آموزشی فعالیت می کند. همچنین تعمیرات کامل این محصولات را نیز به صورت کامل پشتیبانی می نماید. همراهی بیش از 20 هزار مشتری در طی این 18 سال مهم ترین دلگرمی ماست.

درباره ی نمایشگاه 

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید. گشایش های اخیر در حوزه ی بین الملل و اراده ملموس دولت تدبیر و امید، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره ی بزرگترین مشتریان بالقوه این حوزه می باشد، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه های بین المللی، زمینه ی شکوفایی این حوزه از صنعت و فن آوری را بیش از پیش فراهم نموده و انتظار می رود در دوره آتی نمایشگاه الکامپ که در فاصله ۲۵تا ۲۸آذر ماه ۹۵ برگزار خواهد گردید، فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند.

 

درباره نویسنده :